Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΒΑΣΙΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ: Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΧΕ ΨΕΙΡΕΣ!!!

Γράφει ο "Μαρμαρωμένος Βασιλιάς" (προφίλ facebook).

Βαλκανικοί Πόλεμοι 1912-΄13: Μεταβαίνοντας από την Πρέβεζα στο Μπιζάνι με στρατιωτικό αυτοκίνητο ο (ακόμη διάδοχος του θρόνου) Κωνσταντίνος συνάντησε στον δρόμο του έναν κατάκοπο αγγελιαφόρο. 
«Έλα, ανέβα πάνω», τον κάλεσε ο Στρατηλάτης.
Ο στρατιώτης έστεκε… κλαρίνο προσοχή, χαιρετώντας στρατιωτικά με το χέρι καρφωμένο στο πηλήκιο.
«Τι περιμένεις; Ανέβα σου είπα», επανέλαβε ο διάδοχος στον… ψαρωμένο στρατιώτη!
«Δεν μπορώ, Υψηλότατε».
«Δεν μπορείς; Γιατί;», απόρησε ο Κωνσταντίνος.
«Γιατί έχω… ψείρες! Και θα σας τις κολλήσω».
Ο αρχιστράτηγος Κωνσταντίνος γέλασε βροντερά: «Και ποιος σου είπε ότι και εγώ δεν έχω ψείρες, κακομοίρη;».
Δεν είναι ακόμη εξακριβωμένο αν ο μετέπειτα Βασιλιάς του έλεγε την αλήθεια –ήταν πολύ πιθανό με δεδομένες τις κακουχίες του πολέμου- ή αν απλά ήθελε να τον ενθαρρύνει. Όπως και να έχει, διάδοχος και αγγελιοφόρος έφτασαν μαζί στο Μπιζάνι…
Κωνσταντίνος ΙΒ΄ ο Στρατηλάτης», τόμος Β΄, σελίδα 422, συγγραφέας Κώστας Μπαρμπής)

1 σχόλιο:

  1. το πιο πιθανο .. πολεμησε ο παππους μου εκει και ειχε παρει μεταλιο γιακαποιο υψωμα που ειχαν καταλαβει σαν ανωτερος αξιωματικος... δεν τον προλαβα αλλα τιςιστοριες τις ξερω απο τη μητερα μου που και εκενη τις γνωριζε αποτο πατερα της.....κριμα που εχασα κατι φωτο μεγαλες μετον δαδοχο και μονος του.σεμια πλημυρα στο παταρι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή