Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗΣ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΞ! ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Το θράσος του Παπαδημούλη δεν έχει όρια. Συγκρίνει το μεγαλύτερο ιστορικό γεγονός επί της γης με την γέννηση ενός ανθρώπου που έμελλε να διχάσει τον κόσμο και να γίνει το όργανο των σιωνιστών για την προσέλκυση των φτωχών στις τάξεις της Νέας Τάξης Πραγμάτων: δρόμος χωρίς επιστροφή. 
Ο Κύριος μας ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ υπέμεινε τα πάνδεινα για την σωτηρία του κόσμου ενώ ο Εβραίος Μαρξ έθεσε τις βάσεις για την σφαγή του κόσμου. Διαλέγουμε και παίρνουμε τον ΧΡΙΣΤΟ (κατ΄ ευφημισμόν "κύριε") Παπαδημούλη, διότι η Ορθοδοξία είναι Εκκλησία. Και Εκκλησία είναι κοινωνία προσώπων με ελευθερία-ισότητα-αγάπη, για τα οποία εσείς δήθεν πρεσβεύετε αλλά έχετε αποδειχθεί οι μεγαλύτεροι ψεύτες. Στην πράξη εξαπατάτε και υποβαθμίζετε τον λαό και τον διχάζετε ταξικά. Υποστηρίζετε την θρησκεία του μίσους και του φανατισμού: το Ισλάμ θέλοντας να γίνει και τζαμί στην Αθήνα. (παρένθεση ζητήσαμε Εκκλησία στην Άγκυρα και το αρνήθηκαν κατηγορηματικά οι Τούρκοι).
Τον Μαρξ "κ". Παπαδημούλη τον θυμηθήκατε εσείς και κάτι μαρξιστικά απομεινάρια και απολιθώματα που έχουν μείνει στην Ελλάδα που αναπολούν την πιο σκοτεινή περίοδο στην σύγχρονη παγκόσμια ιστορία. Σημειωτέον, Ναζωραίο αποκαλούν τον ΧΡΙΣΤΟ οι Εβραίοι ταλμουδιστές που τον μισούν. Αποκαλύφθηκαν και οι Συριζαίοι. Υποταγμένοι στον σιωνισμό. 
Ποιος χέζει και σας και τον Μαρξ και όλη την ηλιθιότητα που κουβαλάτε στο κεφάλι σας. Και δεν μου επιτρέπει η αγωγή μου να πω και άλλα. 
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ήταν Υιός του ΘΕΟΥ, ο Μαρξ σατανολάτρης. Ο λόγος του Ευαγγελίου είναι ενωτικός, η ιδεολογία του Μαρξ διχαστική. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ κήρυξε την αγάπη, την φιλαλληλία, τον ανθρωπισμό, την αλληλοκατανόηση, την ελευθερία, την δικαιοσύνη. Ο Μαρξ την ταξική διαφορά, το μίσος, τον εγωισμό, τον υλισμό, την ισοπέδωση, την μετατροπή των ανθρώπων σε μάζα ενώ ο Χριστιανισμός πιστεύει και διακηρύττει ότι κάθε πρόσωπο είναι μοναδικό και ανεπανάληπτο. 
Η βλακεία έχει και όριο "κ." Παπαδημούλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου